
Яким має бути ефективний лідер в освіті?
02.04.2024
Сьогодні в Освітня траєкторія Дніпро відбувся захід “Стратегія розвитку закладу освіти.Лідерство як основа горизонтального управління” для керівників закладів освіти АНД району міста та слухачів курсів підвищення кваліфікації.

Спікером був Костянтин ЛИНЬКОВ, кандидат наук з державного управління, доцент, завідувач кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, тренер-консультант з інноваційного розвитку закладів середньої освіти.

Говорили про:
– типи та види лідерства;
– прояв рис лідера в сучасного керівника З3СО;
– технології здійснення позитивного впливу на колектив закладу;
– роль лідера в управлінні змінами у ЗЗСО.
До того ж учасники заходу обговорювали структуру стратегії розвитку закладу освіти, алгоритм її розробки та реалізації.
Освітній експерт наголосив, що запровадження лідерської парадигми у діяльності закладу загальної середньої освіти характеризується посиленням значення горизонтальних звʼязків, делегуванням повноважень, фокусуванням на талантах, спроможностях педагогічних працівників, їх компетентностях.

Лідерство може бути ефективним, коли лідер має відповідні навички управління, вміння комунікувати та мотивувати команду, розвивати стратегічне мислення, приймати важливі рішення та вести команду до успіху.