
Якщо урок — це подорож, то музей може стати точкою старту
12.04.2025
У Освітня траєкторія Дніпро відбувся коучинг для вчителів
суспільно-гуманітарного циклу в рамках проєкту

«ВМУЗЕЇ (не) дрібниці на уроці: як організувати музейний урок» Це була розмова про нові сенси, простори й формати викладання.



Вчителі ділились власним досвідом про уроки, які надихають, про матеріали, що оживають, про методи, які працюють.
Наші натхненні спікерки:
Інна ВАСИЛЮК, вчитель історії Дніпровського ліцею № 1 ДМР
Вікторія ХОДАС, вчитель географії Дніпровського ліцею № 21 «Перспектива» ДМР
Щиро дякуємо за щедрість досвіду, натхнення й практичні поради!
Цей день вкотре довів: урок може бути відкриттям, а вчитель — куратором мандрівки у світ знань.
#ОсвітняТраєкторія#ОсвітяниДніпра#ВМУЗЕЇ#МузейнийУрок
- Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
- Освітня траєкторія Дніпро
- @топові прихильники
- @читачі