
Як зробити садочок магнітом для дітей та батьків?
09.12.2024
Що треба зробити, щоб заклад освіти став впізнаваним та привабливим?
Як створити незабутній образ закладу дошкільної освіти?

Шукали відповідь на ці питання учасники інтенсивної освітньої програми майбутніх керівників закладу дошкільної освіти «Educational CEO» під час чергового заняття на тему «Імідж закладу освіти: бренд-маркетинг».


Оксана ТИМОШЕНКО, директор КЗДО № 338 ДМР, поділилася власним досвідом роботи з даного питання.


Вона наголосила, що створення позитивного іміджу закладу є надзвичайно важливим у сучасному конкурентному освітньому середовищі.

Імідж закладу – це не просто вивіска, а комплексний образ, який складається з багатьох компонентів і сприймається різними аудиторіями (батьками, дітьми, співробітниками, громадськістю).

Разом визначили ключові фактори, які впливають на формування іміджу закладу, такі як якість освітніх послуг, комунікація, зовнішній вигляд закладу, репутація тощо.

Обговорили, які практичні інструменти можна використовувати для створення та підтримки позитивного іміджу закладу (розробка бренду, використання соціальних мереж, організація заходів для батьків тощо).
Теоретичні знання підкріплювались конкретними прикладами та практичними вправами.

Захід став джерелом натхнення та нових знань і залишив у серцях учасників приємний післясмак та бажання впроваджувати нові ідеї.