Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Вітаємо з початком сертифікації учителів м. Дніпро!

Професійні випробування для вчителів математики й української мови та літератури розпочались 9 вересня.

Взяли участь у І етапі 33 учителя української мови та літератури, 39 учителів математики.

Приємно відзначити, що учасники сертифікації, попри певний острах щодо нової процедури, змогли показати свої знання у використанні сучасних підходів та технологій навчання.

Сертифікація – це інструмент підтримки та мотивації педагогів до вдосконалення і досягнення високих результатів у професійній діяльності.

Це чудовий шанс підвищити статус професії вчителя.

Тестування передбачало оцінювання предметних компетентностей учасників, рівня їхньої обізнаності в питаннях сучасних і традиційних методів і прийомів навчання, організації безпечного й комфортного середовища, планування освітнього процесу та ін.

Спільними для всіх категорій учасників сертифікації була чверть запитань: про організацію освітнього середовища, партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу та управління освітнім процесом.

Зокрема, по першій частині були запитання по інклюзії, безпекових заходах у школі, домедичній допомозі, організації простору за стандартами НУШ.

По другій — по розвитку емоційного інтелекту, способи подолання стресу та ненасильницької комунікації. Особливістю цього розділу програми для вчителів 5-6 класів були питання про психологічні особливості підлітків.

По третій темі, зокрема, передбачені питання з планування занять та з оцінювання результатів.

Основна частина запитань стосувалася предмета, який викладає вчитель. Причому завдання стосувалися не лише матеріалу за 5-6-й, а й за 7-8 класи. Так, тих, хто навчає дітей української мови та літератури питали про норми українського правопису редакції 2019 року, про те, що таке медіатекст та гіпертекст, інтерпретації інфографіки, правдивість інформації в інтернеті та фейки, що таке маніпуляція та пропаганда.

Для математиків темами стали логарифми, інтеграли, функції, багатокутники, багатогранники. Половина запитань стосувалась педагогічних технологій, наприклад, про інтегроване навчання, проєктні чи ігрові технології.

Вчителів математики запитали ще й про елементи STEAM-освіти.

Для всіх учасників сертифікації, що працюють у 5-6 класах, актуальним було питання про забезпечення наступності між базовою і профільною середньою освітою, бо слід думати про майбутнє.

Сертифікація успішно розвивається навіть у такі складні часи, тож побажаймо нашим педагогам досягнути ще більших успіхів в улюбленій справі, постійно бути в русі вдосконалення професійної компетентності для забезпечення якісної освіти.

Нехай обраний Вами професійний шлях приносить радість, успіхи, а кожен день наближає до нових горизонтів у професії.

Бажаємо Вам добра і здоров’я, щастя і миру, успіхів і удачі в усіх починаннях!

Освітня траєкторія ДніпроДепарта
мент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Управління спорту міста Дніпра
Distance Education Dnipro
#сертифікаціяпедагогів

З тестовими зошитами та правильними відповідями до завдань незалежного тестування
можна ознайомитися за посиланням