Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Вебінар-практикум “Нові формати природничої галузі”

Запрошуємо педагогічних працівників природничої освітньої галузі (предмет: біологія, хімія, географія, фізика, природознавство) взяти участь у серії вебінарів – практикумів «Нові формати природничої галузі», які відбудуться з 16 по 21 вересня. Ініціатором проведення є Центр професійного розвитку педагогів «Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради.

Спікер заходу: Круглова Вікторія Володимирівна, співзасновниця просвітницького проєкту «Мандрівна наука», керівниця відділу БіоХім видавництва «Ранок», голова секції «Розвиток молодіжних освітянських проєктів» Північно-Східного наукового центру НАН і МОН України, ведуча телевізійної науково-пізнавальної програми «Діалоги» на «7 каналі» (м. Харків),відповідальний секретар всеукраїнського науково-популярного журналу “UNIVERSITATES. Наука та просвіта” Каразінського університету. співорганізаторка і перша директорка навчального центру «ЛандауЦентр» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (2014-2019).

Нові формати природничої освіти: про що це? І чому нові формати насамперед доступні для тих, хто на крок попереду? Свобода, інтерактивність, використання новітніх технологій, простори для обговорення нових ідей – основа, на якій базуються всі освітні ноу-хау.

Використання електронних освітніх ресурсів (далі ЕОР) у природничих курсах із біології, хімії, фізики, географії та природознавства (а нині – пілотних проєктів за модельними програмами «Пізнаємо природу» та «Природничі науки»). Скрайбінги, анімації, мобільні ігри, навчальні відеоролики, анімовані комікси, мінілекції, фрейми 3D-моделей.

Чому важливими є зошити з компетентнісно орієнтованими завданнями? Цікаві приклади.

Інтерактивна наука в освіті, або ігрові форми навчання, із застосуванням інтеграції наук та візуалізацій: навчальний відеоролик «Полічи, скільки в тобі… (яких тварин)», філологія в біологічних ребусах, дерматогліфіка, використання стенду для розвитку емоційного інтелекту «Повтори емоцію», весела (і не дуже!) мікробіологія в часи пандемії тощо.

Експонатна наукова база як необхідна складова навчання у XXI столітті (освітній проєкт «Мандрівна наука» – програма зі STEM – кабінети науки в школах).

Якщо Ви бажаєте вдосконалити власну професійну майстерність, поповнити знання з використання новітніх підходів у викладанні матеріалу на відповідних уроках, обов’язково реєструйтесь для отримання цікавої та корисної інформації від науковців.