
Вебінар “Оцінювання у 5-7 класах НУШ (мовно-літературна освітня галузь)”
02.03.2025
У Дніпропетровській області за ініціативи Міністерства освіти і науки України
відбувся вебінар, присвячений актуальним питанням оцінювання
у 5-7 класах НУШ у мовно-літературній освітній галузі.
Захід об’єднав педагогів, які прагнуть удосконалювати підходи до оцінювання та забезпечувати якісний освітній процес відповідно до вимог Нової української школи.
Ключові теми вебінару:
Формувальне та підсумкове оцінювання: принципи, методи та інструменти.
Компетентнісний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів.
Використання зворотного зв’язку для підтримки учнів у навчанні.
Оцінювання за групами результатів: «Усно взаємодіє», «Працює з текстом», «Письмово взаємодіє», «Досліджує мовлення».
Виклики та можливості впровадження сучасних методик оцінювання у мовно-літературній галузі.

Однією зі спікерів вебінару стала Наталія Галича, консультантка Центру професійного розвитку «Освітня траєкторія», вчителька української мови і літератури пілотного закладу освіти – Дніпровської гімназії № 143 ДМР. Вона поділилася власним досвідом застосування ефективних підходів до оцінювання в умовах НУШ, представила практичні кейси та реальні приклади роботи з учнями.
Висновки вебінару:
Оцінювання у 5-7 класах має бути не лише засобом контролю, а й потужним інструментом підтримки учнів.
Важливо впроваджувати формувальне оцінювання, що допомагає учням усвідомлювати свої досягнення та працювати над покращенням результатів.
Диференційований підхід до оцінювання дозволяє враховувати особливості сприйняття інформації кожного учня та створює умови для його розвитку.
Використання зворотного зв’язку, самооцінювання та взаємооцінювання сприяє формуванню відповідальності за власне навчання.

Вебінар став корисною платформою для обміну досвідом та обговорення нових підходів до оцінювання. Дякуємо всім учасникам за активну участь!
Разом будуємо якісну освіту для майбутнього покоління!