Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Сучасний вихователь закладу дошкільної освіти, який він?

🧩 Що означає бути творчим вихователем?
📚 Які особливості педагогічної творчості?
👥Як це – творчо взаємодіяти з колегами? Як працювати в коман
ді?

Над цими питаннями сьогодні в Освітній траєкторїї міркували разом з вихователями закладів дошкільної освіти та визначали професійні компетентності.

Отже, сучасний вихователь дитячого садочку – творча особистість!

Творчість вихователя – це:

🔸 здатність винаходити в процесі повсякденної професійної діяльності щось нове, комбінувати, видозмінювати, адаптувати;
🔸 гнучкість у виборі адекватних засобів впливу;
🔸 пошук нестандартних способів розв’язання освітніх завдань;
🔸 оригінальне доцільне застосування засобів стимулювання творчої ініціативи та пізнавальної активності.

Позитивні почуття і емоції, що сповнюють вихователя в процесі творчої діяльності, не лише спонукають до подальшої творчої активності, а й відволікають від концентрації на стресогенних чинниках професійної діяльності, тим самим оберігаючи від стресів і запобігаючи виникненню синдрому професійного вигоряння.

Що може спонукати вихователя до творчості?

1️⃣ Готовність до творчості в професійній діяльності, активна життєва позиція.
2️⃣ Професійна потреба в оволодінні секретами майстерності.
3️⃣ Прагнення вийти за межі умовностей та консервативних правил.

Загальновідомо: у активного, творчого педагога і вихованці творчі.

Педагог творить нову особистість, яка житиме в цьому суспільстві і стане його невід’ємною часткою.

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Управління освіти департаменту гуманітарної політики ДМР
#вихователь
#дошкільнаосвіта