
Штучний інтелект сьогодні: це загроза чи перспектива?
13.05.2024






На це питання шукали відповіді учителі математики та інформатики разом з Ольгою БАРНА, кандидатом педагогічних наук, доцентом Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка під час практикуму “Crosseducation: Учитель – учителю” – “Штучний інтелект – занурення в технологію”.

То на чому акцентували увагу?
Як працювати вчителю з інтерактивними чатами
Як взаємодіяти зі штучним інтелектом та створювати завдання
Як створити власний чат-бот і як працювати з ним на онлайн платформі, позиціонувати на вікову аудиторію та організувати командну роботу з ним вчителя і учнів
Розглянули практики колаборації з колегами у створенні навчального чат-боту, генерації завдань з формуванням питань.






Проте, багато запитань залишилося – і це теми для подальшої роботи.