Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Що таке командна робота?

Яке її місці в організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти?

Сьогодні інклюзивна освіта є не лише однією з фундаментальних засад розвитку освіти, але й філософією розуміння участі людини у житті суспільства.

Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини. І надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між членами цієї команди для досягнення якнайкращого результату соціалізації та навчання дитини з ООП.

А щоб досягти ефекту синергії в команді, необхідно правильно підібрати інструменти для кожного учасника, побудувати взаємодію та комунікацію. І тоді команда запрацює як єдиний злагоджений оркестр, який завдяки спільним зусиллям прагне перетворитися у єдиний багатоголосий інструмент.

Такий потужний та професійний “оркестр” вже багато років працює у КЗДО №340 ДМР, директорка Анна КІРСАНОВА.

Її команда поділилася досвідом роботи з впровадження інклюзивного навчання та супроводу дитини з ООП.

🤭 P.S. (підслуханий відгук про захід):

“Які молодці! Душевно! Вони люблять свою роботу! Щасливі діти і батьки, які обрали цей заклад”

#ЦентрПрофесійногоРозвитку#ОсвітняТраєкторія#Дніпро#дошкільнаосвіта#ООП
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Distance Education Dnipro
Управління освіти департаменту гуманітарної політики ДМР