
Семінар «Книга, яка оживає»
29.03.2024
Світова практика для оцінки мовлення та грамотності дошкільнят визначає наступні параметри: допомога дітям у розширенні словника, заохочення дітей до мовлення, використання персоналом книжок у роботі з дітьми, заохочення дітей до користування книжками та знайомство з друкованим текстом.

Параметри, які пов’язані з книжкою, є більш продуктивними для очікуваних результатів мовленнєвого розвитку, оскільки вони безпосередньо виступають умовою для пізнавальної, дослідницької діяльності, розвитку самодіяльних сюжетно-рольових та театралізованих ігор дітей.




Саме тому вихователям закладів дошкільної освіти було запропоновано семінар
«Книга, яка оживає»
Семінар був підготовлений на високому рівні. Доповідачі вміло поєднали теоретичний матеріал з практичними прикладами, що дозволило педагогам із легкістю усвідомити нові ідеї та методики роботи з книгами у дитячому садочку.
Вразили демонстрації того, як книги можуть стати живими інструментами для розвитку уяви, мовлення та творчості у дітей.


Особливу увагу привернула інтерактивність заходу. У практичній частині учасники заходу брали участь у різноманітних практичних вправах та іграх, які надихали на творчість та спільні винаходи:
• ділова гра «Що? Де? Коли?» (з використанням ІКТ);
• інтелектуальна гра «Утвори прислів’я»;
• дидактична рухлива гра «Хто зайвий?»;
• інсценування казки;
Виготовлення:
• книжки – оригамі;
• закладки для книжки, шляхом витинанки, конструювання з паперу.
Такий підхід дозволив вихователям відчути себе активними учасниками процесу, а не лише слухачами. Разом обговорили труднощі та шляхи їх подолання, а також поділилися успішними практиками, що збагатило кожного новими ідеями та підходами.
Висловлюємо подяку педагогічному колективу КЗДО № 145 ДМР (Світлана СТОРЧІЄНКО, директор закладу) за такий чудовий захід.
Семінар «Книга, яка оживає» дійсно відкрив нові можливості у роботі з дітьми та з книгою, надихнув на подальше творче зростання.