Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Розвиток мовлення через корекційні вправи: підходи та результати

🧩 В рамках проєкту «Сміливі навчати» в Освітня траєкторія Дніпро
відбувся захід для вихователів закладів дошкільної освіти, який підготували
педагоги КЗДО № 149 ДМР, директор Галина БІЛЯЄВА на тему
“Розвиток мовлення через корекційні вправи: підходи та результати”.

♦️ Метою цього заходу було ознайомити педагогів з підходами та результатами корекційної роботи, спрямованої на усунення мовленнєвих порушень, розвиток мовленнєвої активності, формування зв’язного мовлення, розширення словникового запасу та удосконалення граматичної будови мовлення у дітей.

🟣 Вихователі Влада ДУБНИЦЬКА та Анна ЛАВІРОВА ознайомили педагогів з такими питаннями:

📍Трикутник розвитку дитини до 6 років, що включає взаємодію закладу дошкільної освіти, родини та середовища.

📍Основні підходи до розвитку мовлення через корекційні вправи, такі як комплексний, індивідуальний, ігровий методи, а також регулярність і системність.

🟣 Наталя ГАРАЖА – вчитель дефектолог, Алла МОРОЗОВА – вчитель логопед, розглянули з вихователями такі актуальні питання як види корекційних вправ, включаючи артикуляційні, дихальні та пальчикові вправи.

🌟 Бурю емоцій та цікавості викликали практичні ігри та вправи для розвитку моторики, дихання та артикуляції, такі як : “Муха – Повторюха”, “Казочка на пальчиках”, “Весела тарілочка”, “Ритм і увага”, “Знайди скарб”, “Пір’їнка”, “Передай стаканчик” та “Вертка квіточка”.

✅ Тренінг був спрямований на надання педагогам знань та інструментів для ефективної роботи з розвитку мовлення у дітей дошкільного віку за допомогою корекційних вправ.

‼️ ПАМ’ЯТАЙТЕ: кожен маленький крок має велике значення на шляху до розвитку мовлення дитини.