
Розвиток мовлення через корекційні вправи: підходи та результати
09.05.2025
В рамках проєкту «Сміливі навчати» в Освітня траєкторія Дніпро
відбувся захід для вихователів закладів дошкільної освіти, який підготували
педагоги КЗДО № 149 ДМР, директор Галина БІЛЯЄВА на тему
“Розвиток мовлення через корекційні вправи: підходи та результати”.

Метою цього заходу було ознайомити педагогів з підходами та результатами корекційної роботи, спрямованої на усунення мовленнєвих порушень, розвиток мовленнєвої активності, формування зв’язного мовлення, розширення словникового запасу та удосконалення граматичної будови мовлення у дітей.
Вихователі Влада ДУБНИЦЬКА та Анна ЛАВІРОВА ознайомили педагогів з такими питаннями:
Трикутник розвитку дитини до 6 років, що включає взаємодію закладу дошкільної освіти, родини та середовища.
Основні підходи до розвитку мовлення через корекційні вправи, такі як комплексний, індивідуальний, ігровий методи, а також регулярність і системність.



Наталя ГАРАЖА – вчитель дефектолог, Алла МОРОЗОВА – вчитель логопед, розглянули з вихователями такі актуальні питання як види корекційних вправ, включаючи артикуляційні, дихальні та пальчикові вправи.
Бурю емоцій та цікавості викликали практичні ігри та вправи для розвитку моторики, дихання та артикуляції, такі як : “Муха – Повторюха”, “Казочка на пальчиках”, “Весела тарілочка”, “Ритм і увага”, “Знайди скарб”, “Пір’їнка”, “Передай стаканчик” та “Вертка квіточка”.
Тренінг був спрямований на надання педагогам знань та інструментів для ефективної роботи з розвитку мовлення у дітей дошкільного віку за допомогою корекційних вправ.









ПАМ’ЯТАЙТЕ: кожен маленький крок має велике значення на шляху до розвитку мовлення дитини.
- Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
- @топові прихильники
- @читачі