Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Професійний розвиток учителя в умовах нової української школи (ЗЗСО)

ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (ЗЗСО)

Удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей відповідно до професійного стандарту за професією «Вчитель закладу загальної середньої освіти» в межах професійної діяльності або галузі знань.

ЗК.01. Громадянської, через здатність діяти відповідально й свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права й обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність сталого розвитку.
ЗК.02. Соціальної, через здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня.
ЗК.03. Культурної, здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження.
ЗК.04. Лідерської, здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети.
ЗК.05. Підприємницької, через здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості.

А.1. Мовно-комунікативної, через здатність забезпечувати здобуття освіти державною та іноземними мовами; здатність забезпечувати (за потреби) здобуття учнями освіти з урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти; здатність забезпечувати навчання учнів іноземної мови в професійному колі (для вчителів і викладачів іноземної мови, а також учителів, які здійснюють освітній процес (викладають навчальні предмети) іноземними мовами, здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні уміння й навички учнів.
А.2. Предметно-методичної, через здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів; формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та уміння, спільні для всіх компетентностей; здійснювати інтегроване навчання; добирати й використовувати сучасні та ефективні методики й технології навчання, виховання та розвитку учнів; розвивати в учнів або/і студентів (відповідно до рівня освіти, який здобувається) критичне мислення; здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання в учнів на засадах компетентнісного підходу; формувати ціннісні ставлення в учнів.
Д.1. Інноваційної, через здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі; використовувати інновації в професійній діяльності; застосовувати інноваційні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності.
Д.2. Компетентності навчання впродовж життя, через здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя; взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізій тощо).
Д.3. Рефлексійної, через здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності й визначати індивідуальні професійні потреби.

Тема 1.1. Виклики й можливості професійного розвитку педагогічних працівників
Тема 1.2. Професійна ідентичність учителя
Тема 1.3. Надання підтримки на різних етапах професійного розвитку вчителя
Модульний контроль (тестування)

1.Інструктивно-методичне заняття
2.Вхідний контроль (тестування)
3.Рефлексія та зворотний зв’язок щодо навчання на курсі
4.Контрольний захід (творчий проєкт).