Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Про що розмовляти, формуючи громадянську ідентичність учнів?

🎙️Про що розмовляти, формуючи громадянську ідентичність учнів?

✔️Усебічно про російсько-українську війну.

✔️Історії стійкості, боротьби та перемог.

✔️Персоніфікувати війну-військові, волонтери, цивільні. Війна- це про кожного.

✔️Ключові факти про російсько-українську війну.

✔️ Інформаційну війну, формуючи медаіграмотність.

✔️ Міжнародну підтримку України.

✔️ Візити іноземних лідерів в Україну.

✔️ Державу і націю – важливі цінності для українців і українок.

✔️ Про свідоме та активне громадянство.

І багато, багато іншого…

💻🧩🎥 Як це робити?

✔️ Розмовами та розповідями про власний/інший досвід.

✔️ Створенням та обговоренням творів мистецтва для виявлення/подолання травми.

✔️ Написанням історії, казки, створенням проєкту “Війна та цінності”.

✔️ Майстерками з медіаграмотності та протидії фейкам.

✔️ Іграми для навчання про власну безпеку( що робити, якщо?)

І безліччю інших способів…

💻🧑‍🏫Сьогодні класні керівники та вчителі історії Дніпра на вебінарі “Громадянська ідентичність в умовах російсько-української війни” дізнались відповіді на всі питання, спробували деякі активності, отримали багато цікавої та корисної інформації.

💙💛Дякуємо спікерам, Тетяні ШАРІПОВІЙ, вчителю історії КЗО”ФЕЛ” ДМР за досвід формування громадянської ідентичності ліцеїстів ФЕЛа.

💙💛 Ірині ПУПЕЙКО, вчителю історії Дніпровського ліцею 22 ДМР, за досвід ліцею 22 та цікаві та корисні активності.

💙💛Олесі КОРЖОВІЙ, консультанту історичної та громадянської галузі КУ “ЦПР “Освітня траєкторія” ДМР за теоретичні аспекти

💙💛Освітня траєкторія Дніпро за організацію цікавого й корисного вебінару🫶