
Про що розмовляти, формуючи громадянську ідентичність учнів?
23.04.2024
Про що розмовляти, формуючи громадянську ідентичність учнів?
Усебічно про російсько-українську війну.
Історії стійкості, боротьби та перемог.
Персоніфікувати війну-військові, волонтери, цивільні. Війна- це про кожного.
Ключові факти про російсько-українську війну.
Інформаційну війну, формуючи медаіграмотність.
Міжнародну підтримку України.
Візити іноземних лідерів в Україну.
Державу і націю – важливі цінності для українців і українок.
Про свідоме та активне громадянство.
І багато, багато іншого…
Як це робити?
Розмовами та розповідями про власний/інший досвід.
Створенням та обговоренням творів мистецтва для виявлення/подолання травми.
Написанням історії, казки, створенням проєкту “Війна та цінності”.
Майстерками з медіаграмотності та протидії фейкам.
Іграми для навчання про власну безпеку( що робити, якщо?)
І безліччю інших способів…

Сьогодні класні керівники та вчителі історії Дніпра на вебінарі “Громадянська ідентичність в умовах російсько-української війни” дізнались відповіді на всі питання, спробували деякі активності, отримали багато цікавої та корисної інформації.
Дякуємо спікерам, Тетяні ШАРІПОВІЙ, вчителю історії КЗО”ФЕЛ” ДМР за досвід формування громадянської ідентичності ліцеїстів ФЕЛа.
Ірині ПУПЕЙКО, вчителю історії Дніпровського ліцею 22 ДМР, за досвід ліцею 22 та цікаві та корисні активності.
Олесі КОРЖОВІЙ, консультанту історичної та громадянської галузі КУ “ЦПР “Освітня траєкторія” ДМР за теоретичні аспекти
Освітня траєкторія Дніпро за організацію цікавого й корисного вебінару
- Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
- @топовые поклонники