
Нові обрії STEAM-освіти
14.11.2024
Робимо акцент на зміцненні зв’язків і взаємодії між наукою, творчістю, підприємницькою та інноваційною діяльністю, а також вивченні природничо-математичних наук
через мистецькі та технологічні дисципліни.


Освітня траєкторія Дніпро запросила вчителів освітніх галузей «Мистетцво» та «Технології» для опрацювання майстер-класів освітнього проєкту «В майстерні митця» під час зустрічі «Нові обрії STEAM-освіти» що відбулася 13 листопада 2024.

У програмі зустрічі були розглянуті матеріали з актуальних питань STEM-освіти: теоретичні аспекти, досвід реалізації, партнерська взаємодія Освітньої траєкторії та педагогів різних освітніх галузей для кращих результатів розвитку напрямів STEАM-освіти.



Власний досвід продемонстрували Світлана ПРЯДКО, учитель Дніпровської гімназії № 112, залучила відвідувачів заходу до мандрівки до Planetarium Noosphere та запропонувала створити космічний простір у техніці колажу на декоративній тарілці.

Вікторія ПРОЦИШИНА й Ірина ЛЕВШИНА, учителі мистецтва та хімії Дніпровської гімназій № 46 ДМР, залучили педагогів до розгляду Кейсу–уроку «Життя на Марсі: міф чи реальність?» з позиції навчальних предметів: хімії, фізики, біології, астрономії, географії. У практичному блоці за допомогою кольору та піни для гоління створили ілюзію руху планет.

Атмосфера космічних мандрів опанувала учасників педагогічної зустрічі.
Фото та методичні наробки можна переглянути за посиланням:
https://dnepredudp-my.sharepoint.com/…/13.11.2024%20%D0…%
@читачі