
На допомогу учню
26.03.2022
Тема “Культура наприкінці XVIII ст.”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 33 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Культура наприкінці XVIII ст.” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Правобережжя та західноукраїнські землі наприкінці XVIII ст.”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 32 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Правобережжя та західноукраїнські землі наприкінці XVIII ст.” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Південна Україна. Ліквідація Запорізької Січі”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 31 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Південна Україна. Ліквідація Січі” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання:
Спробуйте створити власний історичний мем (Мем – це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему “Ліквідація Січі”. Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal.
Тема “Лівобережна і Слобідська Україна”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 30 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Лівобережна і Слобідська Україна” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання (за бажанням):
Якби Данило Апостол чи Кирило Розумовський були живими, то які б сторінки в соціальній мережі вони мали б? Спробуйте створити в зошиті за шаблоном сторінку всесвітньовідомої мережі Facebook Данила Апостола чи Кирила Розумовського. Шаблон додається (Коротка інформація (біографія); Що нового? (реформи історичного діяча).
Тема “Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 29 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Ліквідація Гетьманщини” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Індія та Персія XVI-XVIII ст .”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 28 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Індія та Персія” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Церковне життя. Культура наприкінці XVII – у першій половині XVIII ст.“
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 28 або електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Культура наприкінці XVII- у першій половині XVIII ст “НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 “Вкажи історичну пам`ятку” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Просвітництво і промислова революція.”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Культура наприкінці XVII – у першій половині XVIII ст” НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути урок Тараса Криницького НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 “Гра “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. “Знайди пару “Промислова революція” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 “Заповни пропуски у тексті” НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4. “Що за подія або хто зображений на фото?” НАТИСНИ ТУТ
5. Вправа № 5 “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Освічений абсолютизм”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 23 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Освічений абсолютизм “НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Що за подія або хто зображений на фото?” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. “Стрічка часу” НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4 “Заповни пропуски” НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Марії Терезії, Йосифа ІІ, Фрідріха Вільгельма І, Катерини ІІ). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці “Що нового?” написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).
Тема “Міжнародні відносини ХVIII ст.”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 24 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Міжнародні відносини ХVIII ст.” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775-1783 рр.). Утворення США.”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 25 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео “Війна американських колоній за незалежність” НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. “Вкажи, що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4. “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте: електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ
Тема “Японія та Китай XVI-XVIII ст .”
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте параграф 27 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ