Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

На допомогу учню

Тема “Середньовічні Індія та Китай”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 19-20 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Середньовічна Індія та Китай” НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Вікторина”НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Що зображено на фото”НАТИСНИ ТУТ

Тема “Особливості розвитку країн Сходу. Утворення Османської імперії”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &18 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Утворення Османської імперії”НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Вікторина”НАТИСНИ ТУТ

Творче завдання:

Спробуйте створити власний історичний мем (Мем – це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему “Утворення Османської імперії”. Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal.

Тема “Північно-східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держави”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 17 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Північно-східна Русь” НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

4. Вправа № 4. “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Центральна та Східна Європа в Х-ХV ст.”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 16 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Держави Центральної та Східної Європи” НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ

4. Вправа № 4. “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Середньовічна культура Західної Європи”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 15 c.142-155

2. Переглянути відео “Середньовічна культура Західної Європи” НАТИСНИ ТУТ 

3. Переглянути відео “Подорож Середньовіччям” НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Практичне заняття. “Середньовічні школи та університети”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте документ “ІЗ ПОСТАНОВИ ПАПСЬКОГО ЛЕГАТА ПРО СТУДЕНТІВ І МАГІСТРІВ ПАРИЗЬКОЇ ШКОЛИ (1215 Р.)” ст.157 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Середньовічні школи та університети” НАТИСНИ ТУТ  

3. Переглянути презентацію НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Вставте тект у пропуски” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Дайте опис картинці” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 “Гра “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Українські землі у складі Великого князівства Литовського”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 19 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Українські землі у складі Великого князівства Литовського” НАТИСНИ ТУТ    

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Що або кого зображено на фото?” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Встав пропущений текст чи дати” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 20 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Українські землі у складі іноземних держав” НАТИСНИ ТУТ    

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Що або кого зображено на фото?” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Встав пропущений текст чи дати” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Встав пропущений текст чи дати” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 4. “Гра Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV — XV ст”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 21 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Соціальна структура населення українських земель” НАТИСНИ ТУТ    

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Встав пропущений текст чи дати” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Економічне становище українських земель у другій половині  

ХІV-XV ст”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Господарський розвиток українських земель” НАТИСНИ ТУТ    

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Встав пропущений текст чи дати” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Культура українських земель у другій половині ХІV — XV ст”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 23 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Культурний розвиток українських земель ХІV — XV ст” НАТИСНИ ТУТ    

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ