Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Методична скарбничка учителя – предметника: лайфхаки для істориків на кожен день

🎙️💻📑 Про що говорили і з якими корисними лайфхаками познайомилися вчителі історії, громадянської освіти, правознавства на вебінарі вчителя історії, аспіранта, співавтора шкільних модельних програм та підручників історії Владислава Кронгауза “Методична скарбничка учителя – предметника: лайфхаки для істориків на кожен день” ?

🎙️ Про оцінювання у 5-6 й наступного року 7 класах – формувальне, поточне, підсумкове.

🎙️ Міжпредметну наступність ” Я досліджую світ” та ” Вступ до історії України та громадянської освіти”/” Досліджуємо історію та суспільство”/ ” Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти” / “Досліджуємо історію й суспільство”.

🎙️ Особливості модельних навчальних програм й алгоритм створення навчальної програми на основі модельної.

🎙️ Про підручники історії 5-6-7 класів НУШ.

🎙️ Про формувальне, поточне, підсумкове оцінювання за підручником ” Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти”.

🎙️ Про можливості вибору консервативної та інтегрованої лінійки курсів НУШ громадянської та історичної освітньої галузі й етики видавництва ” Оріон” й переходу між ними.

🎙️ Про напрями, за якими здобувачі освіти мають опанувати базові знання громадянської та історичної галузей.

🎙️ Про приклади компетентнісно орієнтованих завдань на уроках історії .

🎙️ Про методи оцінювання навчальних компетентностей.

🎙️ Про створення онлайн середовища для успішної підготовки учнів/студентів до НМТ з історії.

🎙️ Про хмарні сховища.

🎙️ Телеграм канал, як організацію навчального простору.

📑 Досвід Владислава Кронгауза з підготовки учнів/студентів до НМТ/ЗНО.

💻 Про інтерактивні технології, які дозволяють системно відпрацьовувати навчальний матеріал:

– Learning.Apps;
– Kahoot;
– Wizer.me;
– Google forms;
– Всеосвіта;
– На урок;
– Classtime;
– Factile;
– Wordwall;
– Quizizz;
– Google Arts and Culture;
– Sketchiab;
– Mozaik;
– Storymap;
– media.timeline;
Precedent.com.

🎮 Про ігри, які занурюють в історичну епоху:

– Археолог- Стародавній Єгипет;
– Гладіатори: виживання в Римі;
– Primitive era;

🎙️ Про штучний інтелект, як прийом розвитку критичного мислення в контексті вивчення історичних курсів.

💻 Про застосунки на базі штучного інтелекту, які можна використовувати на уроках:

– Dall-E;
– Deep Dream Generation;
– Art Breeder;
– Quick Draw;
– Scroobly;
– Chat Gpt;
– Чат ” На урок”: спілкування із видатними постатями минулого;
– Персональний помічник ” На урок”.

🩵💛 Дякуємо, Владислав Кронгауз, за пізнавальний, неймовірно захоплюючий вебінар! 📑🗃️💻
🩵💛Спілкуймося й співпрацюємо!
🩵💛 Навчаємо й навчаємось разом! 🫶


https://fb.watch/pLqsAf9aP3/ - відео на FACEBOOK Освітня траєкторія Дніпро

Distance Education Dnipro
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Управління освіти департаменту гуманітарної політики ДМР