
Методична скарбничка учителя – предметника: лайфхаки для істориків на кожен день
23.01.2024
Про що говорили і з якими корисними лайфхаками познайомилися вчителі історії, громадянської освіти, правознавства на вебінарі вчителя історії, аспіранта, співавтора шкільних модельних програм та підручників історії Владислава Кронгауза “Методична скарбничка учителя – предметника: лайфхаки для істориків на кожен день” ?
Про оцінювання у 5-6 й наступного року 7 класах – формувальне, поточне, підсумкове.
Міжпредметну наступність ” Я досліджую світ” та ” Вступ до історії України та громадянської освіти”/” Досліджуємо історію та суспільство”/ ” Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти” / “Досліджуємо історію й суспільство”.
Особливості модельних навчальних програм й алгоритм створення навчальної програми на основі модельної.
Про підручники історії 5-6-7 класів НУШ.
Про формувальне, поточне, підсумкове оцінювання за підручником ” Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти”.
Про можливості вибору консервативної та інтегрованої лінійки курсів НУШ громадянської та історичної освітньої галузі й етики видавництва ” Оріон” й переходу між ними.
Про напрями, за якими здобувачі освіти мають опанувати базові знання громадянської та історичної галузей.
Про приклади компетентнісно орієнтованих завдань на уроках історії .
Про методи оцінювання навчальних компетентностей.
Про створення онлайн середовища для успішної підготовки учнів/студентів до НМТ з історії.
Про хмарні сховища.
Телеграм канал, як організацію навчального простору.
Досвід Владислава Кронгауза з підготовки учнів/студентів до НМТ/ЗНО.
Про інтерактивні технології, які дозволяють системно відпрацьовувати навчальний матеріал:
– Learning.Apps;
– Kahoot;
– Wizer.me;
– Google forms;
– Всеосвіта;
– На урок;
– Classtime;
– Factile;
– Wordwall;
– Quizizz;
– Google Arts and Culture;
– Sketchiab;
– Mozaik;
– Storymap;
– media.timeline;
– Precedent.com.
Про ігри, які занурюють в історичну епоху:
– Археолог- Стародавній Єгипет;
– Гладіатори: виживання в Римі;
– Primitive era;
Про штучний інтелект, як прийом розвитку критичного мислення в контексті вивчення історичних курсів.
Про застосунки на базі штучного інтелекту, які можна використовувати на уроках:
– Dall-E;
– Deep Dream Generation;
– Art Breeder;
– Quick Draw;
– Scroobly;
– Chat Gpt;
– Чат ” На урок”: спілкування із видатними постатями минулого;
– Персональний помічник ” На урок”.
Дякуємо, Владислав Кронгауз, за пізнавальний, неймовірно захоплюючий вебінар!
Спілкуймося й співпрацюємо!
Навчаємо й навчаємось разом!
https://fb.watch/pLqsAf9aP3/ - відео на FACEBOOK Освітня траєкторія Дніпро

Distance Education Dnipro
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Управління освіти департаменту гуманітарної політики ДМР