
Коли гра стає навчанням?
14.06.2025
На це питання шукали відповідь педагоги дошкілля в рамках проєкту «Сміливі навчати»
Разом з колективом КЗДО № 393 ДМР, директор Вероніка КРАВЕЦЬ, вихователі занурились у тему, де конструктор LEGO перестає бути не лише іграшкою, а перетворюється на потужний освітній інструмент.





З вихователем – методистом Мариною ПОРТНОЮ обговорювали методики, які дозволяють за допомогою LEGO вивчати математику, природничі науки, розвивати мовлення та соціальні навички.




Вихователі Анастасія МУСАЄВА, переможниця конкурсу «Всесвіт Дошкілля» та Наталя ЛУГІНІНА занурили учасників у практичну діяльність, де педагоги:
Створювали власні проєкти свого району за інструкцією;
Відтворювали 3-Д моделі за зразком;
Відгадували ребуси;
Створювали лабіринти.






Разом з музичним керівником Євгенією КАЛГАНОВОЮ відтворювали рухи, що відповідали характеру музики, використовуючи при цьому елементи LEGO, а захоплення в учасників визвало виконання елементів йоги.



Зустріч підтвердила, що навчання через гру – це не просто модний тренд, а ефективна та природна для дитини форма пізнання світу. А LEGO-технології, з їхньою універсальністю та безмежними можливостями, є чудовим помічником у цьому процесі.

- Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
- @топові прихильники
- @читачі