Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

«Формування художньо-продуктивної компетентності»

В просторі Освітня траєкторія Дніпро в рамках проєкту «Сміливі навчати» відбувся майстер – клас для вихователів на тему «Формування художньо-продуктивної компетентності старших дошкільників за допомогою розвитку елементарних навичок рукоділля (вишивання стрічками)».

🎗Разом з Ольгою ГУРЖИЙОВОЮ, вихователем – методистом КЗДО № 306 ДМР учасники мали унікальну нагоду заглибитись у світ вишивки стрічками – техніки, що не лише захоплює своєю красою, а й ефективно сприяє розвитку дрібної моторики, координації рухів, окоміру, естетичного смаку та художньо-продуктивного мислення.

Педагоги працювали творчо та натхненно і кожен отримав свій чудовий витвір в подарунок.

📚 З консультантом Освітня траєкторія Дніпро Наталією Семченко звернули увагу на нормативно-правову базу у сфері дошкільної освіти.

Закон України «Про дошкільну освіту» визначає розвиток творчих здібностей дітей як один із ключових принципів дошкільної освіти.

Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти України) чітко орієнтує педагогів на формування різних видів компетентностей у дошкільників, зокрема художньо-продуктивної компетентності.

🪡 Вишивка стрічками як вид діяльності є чудовим засобом реалізації цих нормативних вимог.

Вона інтегрує різні освітні напрями: «Дитина у світі мистецтва» (розвиток естетичного сприйняття, художнього смаку), «Дитина у світі природи» (використання природних мотивів у роботі), «Особистість дитини» (розвиток самостійності, цілеспрямованості, наполегливості), «Дитина у сенсорно пізнавальному просторі» (розвиток дрібної моторики, сенсорних відчуттів).

🟡 Сучасні методики можуть гармонійно вписуватися в освітній процес, спираючись на діючу нормативно-правову базу та сприяючи якісному розвитку майбутнього покоління.

Впровадження елементів рукоділля, зокрема вишивки стрічками, в освітню діяльність дошкільних закладів – це інвестиція у розвиток творчого потенціалу кожної дитини.