
Фасилітація гри: сучасний вектор
01.02.2025
У КЗДО N244 ДМР (директор Людмила РЯБУХА) відбулась продуктивна зустріч вихователів, присвячена складній і цікавій темі «Фасилітація гри: сучасний вектор».

Жвава дискусія розгорнулася між педагогами навколо цього питання.
У сучасному світі освіта дітей дошкільного віку виходить за межі традиційних методик і дедалі більше орієнтується на активне залучення дитини до освітнього процесу.



Педагоги відзначили, що традиційна організація ігор, де вихователь виконує роль головного розпорядника, обмежує можливість дитини проявити ініціативу.
Саме тому все частіше вони обирають фасилітацію гри – підхід, який розширює межі дитячої активності та робить гру більш осмисленою, розвиває у дітей критичне мислення, креативність, навички співпраці, емоційний інтелект тощо.
Фасилітація гри передбачає, що педагог стає не інструктором, а провідником у світ гри.



Його головні завдання:
- створення сприятливого середовища;
- підтримка ініціативи дитини;
- спостереження та ненав’язливе керування;
- збагачення змісту гри.
Фасилітація гри – це не просто новий метод роботи вихователя, а філософія дошкільної освіти, що ставить дитину в центр освітнього процесу. А сучасний педагог – це не суворий наставник, а важливий партнер, який допомагає дітям розкрити свій потенціал і підготуватися до життя.

Вчимося РАЗОМ заради нашого майбутнього!