Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Чому так популярна STEM-освіта?

Під час методичного тренд-марафону «3D-STEM: освіта, яка формує майбутнє» учителі освітніх галузей «Технології», «Інформатики» та «Природничих дисциплін»
досконало ознайомилися з STEM-проєктами та тривимірним моделюванням

Спікерами марафону стали:

  • Яшина Олена Миколаївна, старший викладач КЗВО «ДАНО» ДОР;
  • Гречин Володимир Васильович, директор та колектив учителів Дніпровського ліцею № 97 ДМР;
  • Ірина БОЙКО, консультант ЦПР «Освітня траєкторія» ДМР.

Організатори заходу довели, яку особливу роль у формуванні STEM-компетентностей
відіграє метод моделювання – як метод дослідження об’єктів

Учителі ліцею сформували основи для роботи над створенням 3D моделі:

  • Лариса МАЛІКОВА запропонувала ідеатон «Розробка і програмування розумних пристроїв»;
  • Сергій КРУЖКО залучив до майстер-класу «Вчимо по-новому: 3D-друк як інструмент STEM-освіти»;
  • Максим ТРИПУТЕНЬ запросив відвідати творчу лабораторію «STEM на долоні: Від ідеї до 3D-моделі».

Педагоги міста відвідали каскад практикумів та знайшли відповіді на запитання:

  • – Як в STEM-проєктах застосовується 3D-графіка?
  • – Що таке 3D-модель?
  • – Що таке 3D моделювання в закладі освіти?
  • – У яких сферах та для чого застосовують 3Д моделювання?
  • – З чого почати займатися 3D моделюванням?
  • – Використання 3D-об’єктів у навчанні технологічним та природничім дисциплінам.

Захід викликав у педагогів бажання освоєння новітніх технологій для вивчення освітніх програм.