
Асистент дитини та п’ять рівнів підтримки, зміни в організації інклюзивного навчання
19.02.2022
В інклюзивно-ресурсному центрі № 2 відбувся практичний модуль на тему «Кластер інклюзивної освіти. Робота школи «Корекційний педагог-початківець. Асистент дитини з особливими освітніми потребами».
З кожним роком надається все більше можливостей для учнів з особливими освітніми потребами. Зараз є можливість надавати дитині допомогу не лише в інклюзивних групах або класах, а скористатись послугою асистента дитини.
Рішенням міської ради було запроваджено цю послугу в нашому місті. Зараз у Дніпрі працюють 15 асистентів дитини, соціальних робітників, вони працевлаштовані до міського центру соціальних служб.
80 % з них – це мами, які доглядають своїх дітей з особливими освітніми потребами, виконують функції соціального працівника та отримують заробітну плату.
Співробітники Освітня траєкторія Дніпро працюють в напрямі професійного розвитку педагогів, навчають та допомагають організувати роботу. Під час практичного модуля прояснили важливі моменти в організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами, а саме – розповіли про п’ять рівнів підтримки, про особливості кожного рівня.
