
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати. Навчальний посібник для педагогів
02.11.2021
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
Розроблено у рамках проєкту Британської Ради «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.
Посібник з ведення діалогу, переговорів та дебатів— це ресурс для вчителів і вчительок, які хочуть використовувати різні аспекти діалогу, переговорів і дебатів для зміцнення довіри та розвитку відповідних навичок, допомагаючи ідеями та додатковими навчальними ресурсами й посилюючи залученість через комунікативні особистісно-орієнтовані завдання.
Діалог, переговори та дебати (ДПД) між різними культурами, громадами й групами вже давно стали запорукою успішного спілкування в суспільстві.
Посібник допоможе вчителям та вчителькам розвивати власні вміння та навички й надасть ресурси та матеріали для рефлексії, які можна використовувати і адаптувати для задоволення потреб тих, хто бере участь в освітньому процесі.
Основна мета Нової української школи — не надання здобувачам освіти знань, а створення середовища, необхідного для розвитку основних життєвих навичок і компетентностей, які знадобляться випускникам та випускницям. Навички, необхідні для ведення ДПД, збігаються з так званими «наскрізними навичками» — це здатність усно й письмово висловлювати власну думку, демонструвати критичне та системне мислення, логічно обґрунтовувати свою позицію, виявляти креативність, проактивність, здатність конструктивно керувати своїми емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, вирішувати проблеми та співпрацювати з іншими.