Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Створення бренду починається з формування автентичного іміджу

Імідж — це те, як вас сприймають інші,
а бренд — це те, як ви хочете, щоб вас запам’ятали.

💚 В Освітня траєкторія Дніпро зустрілись педагоги закладів дошкільної освіти та спікерки:

  • Вікторія ДАЦЕНКО, деканка факультету економіки бізнесу та міжнародних відносин, директорка Центру Публічної Дипломатії Університету митної справи та фінансів;
  • Вікторія ХУРДЕЙ, завідувачка кафедри маркетингу факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин, Університету митної справи та фінансів, кандидат економічних наук, доцент.

🧩 Захід був спрямований на розкриття теми створення впізнаваного бренду закладу та розвитку його іміджу. Імідж та бренд закладу дошкільної освіти є важливими аспектами формування позитивного сприйняття серед батьків, дітей та громадськості.

📣 Педагоги обговорювали ключові складові іміджу, такі як зручність та комфорт приміщень, інноваційні підходи до виховання дітей. Особливу увагу було приділено створенню бренду, який відображає унікальність закладу, його цінності, місію та бачення.

💡 Учасники зрозуміли, як правильно взаємодіяти з громадськістю через соціальні мережі, як створювати якісний контент та візуально привабливу презентацію закладу.

📍Захід став потужною платформою для обміну думками та надихнув педагогів на нові проєкти, спрямовані на вдосконалення роботи закладу та його просування серед батьків.

✅ Формування іміджу та бренду закладу дошкільної освіти —це не лише робота над зовнішнім виглядом, але й постійний розвиток внутрішнього змісту, що створює атмосферу довіри та комфорту.