Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Інноваційне освітнє середовище, що належить дітям

Освітній простір у дошкільному закладі відіграє ключову роль у розвитку дитини, її соціалізації та пізнавальній активності

Саме тому важливо проєктувати середовище таким чином, щоб воно було комфортним, стимулюючим та відповідало сучасним освітнім вимогам. Все про сучасне комфортне середовище знає педагогічний колектив КЗДО № 378 ДМР (директор Наталія ЗІМОН), тому і запросили їх поділитися своїм досвідом роботи.

Теоретична частина «методичного інтенсиву» складалася 📊 з міні лекції
«Яким має бути сучасне освітнє середовище?».

А далі лише практика:

  • методичний сторітелінг (педагоги намагалися через історії зануритися у можливі виклики та шляхи їх вирішення в організації освітнього середовища);
  • методичний нетворкінг «Колесо ідей» (формували банк методичних ідей для покращення організації середовища у груповій кімнаті (використання універсального дизайну).

У підсумку створили спільну презентацію «Взаємопов’язані компоненти освітнього середовища у дошкільних групах»

Родзинкою зустрічі стало жваве обговорення принципів роботи фінських закладів дошкільної освіти та організації освітнього простору в них, з якими ознайомила Оксана ТУРЧИНА, консультант Освітня траєкторія Дніпро.

Сподіваємось, що нам вдалося ознайомити вихователів-методистів із передовими підходами до створення освітнього простору та сформувати кейс ідей для впровадження у практику.

Далі буде…
Навчаємось РАЗОМ!