Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Мітап «Музейний простір для сучасної освіти»

«Дайте мені музей – і я заповню його»

Пабло ПІКАССО.

Учителі освітніх галузей «Мистецтво», «Технології» та «Мовно-літературна» відвідали Дніпровський Художній Музей, де відбувся мітап «Музейний простір для сучасної освіти» та занурилися в музейний простір, що за часту сприймається як сакральне місце — храм мистецтва.

🖋Ірина БОЙКО та Ольга ВОРОНЬКО, консультанти Освітня траєкторія Дніпро довели, що «Музейні уроки» – це ідеальне рішення навчання та можливість пошуку засобів урізноманітнення уроків і зацікавлення учнів; розглянули форми та методи роботи школи разом з музеєм й етапи підготовки до проведення інноваційних музейних уроків.

Учителі Дніпровської гімназії № 84 ДМР Ольга ТИЧИНСЬКА та Юлія ВОРОНОВА запропонували опанувати матеріали інтегрованого уроку та відкрили нові грані великого таланту Тараса Шевченка:

  • 🖼 відтворили «живі» копії відомих ілюстрацій до творів Тараса Шевченка;
  • 📝побували в ролі поета, створюючи свої вірші;
  • 🧑‍🎨 зобразили картину весняного вечора в українському селі до вірша «Садок вишневий коло хати»;
  • 💻 заповнили віртуальну сторінку Шевченка на Фейсбуці;
  • 🎼послухали сучасні пісні на слова Кобзаря;
  • 💫 опанували ігрові моменти: складання пазлів, розв’язування тесту та кроссенсу, перегляд відео за QR-кодом,
  • 🎶 приєдналися до Шевченко-бота й створення мемів.

Яскравим доповненням опанування мистецького простору створеного Тарасом Шевченко став 3D-тур «Музеєм-кімнатою Тараса» та огляд експозиції виставки подарунків сучасних українських художників до 110-ї річниці Дніпровського художнього музею.

Піднесення, неочікуваність та єднання з мистецтвом – саме такі емоції володіли вчителями під час відвідування заходу.

«Музей – це минуле, це історія, це душа, це серце наших предків, а для нас величезний храм…»

Дмитро ЯВОРНИЦЬКИЙ.

Фото та допоміжні матеріали можна переглянути за посиланням:
https://dnepredudp-my.sharepoint.com/…/Eim1ADCiAW1NvILM…