Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Фасилітація гри: сучасний вектор

У КЗДО N244 ДМР (директор Людмила РЯБУХА) відбулась продуктивна зустріч вихователів, присвячена складній і цікавій темі «Фасилітація гри: сучасний вектор».

Жвава дискусія розгорнулася між педагогами навколо цього питання.

☀️ У сучасному світі освіта дітей дошкільного віку виходить за межі традиційних методик і дедалі більше орієнтується на активне залучення дитини до освітнього процесу.

🙋‍♀ Педагоги відзначили, що традиційна організація ігор, де вихователь виконує роль головного розпорядника, обмежує можливість дитини проявити ініціативу. Саме тому все частіше вони обирають фасилітацію гри – підхід, який розширює межі дитячої активності та робить гру більш осмисленою, розвиває у дітей критичне мислення, креативність, навички співпраці, емоційний інтелект тощо.

🤔 Фасилітація гри передбачає, що педагог стає не інструктором, а провідником у світ гри.

🔖 Його головні завдання:

  • створення сприятливого середовища;
  • підтримка ініціативи дитини;
  • спостереження та ненав’язливе керування;
  • збагачення змісту гри.

💥 Фасилітація гри – це не просто новий метод роботи вихователя, а філософія дошкільної освіти, що ставить дитину в центр освітнього процесу. А сучасний педагог – це не суворий наставник, а важливий партнер, який допомагає дітям розкрити свій потенціал і підготуватися до життя.

📚 Вчимося РАЗОМ заради нашого майбутнього!