Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

Кроссенс для географії та біології

А що там знову роблять географи та біологи?
Вчаться складати кроссенс.
Не так просто правильно скласти таку головоломку – треба щоб фотографії логічно доповнювали одна одну, щоб кожна з них несла смислове навантаження і відображала причинно-наслідкові зв’язки.
Бо кроссенс – це головоломка нового покоління.
А вчителі завжди використовують нові методики, або адаптують традиційні до умов сьогодення.
Світлана ОЛІФІР, учитель географії та біології, заступник директора Дніпровської гімназії 85 Дніпровської міської ради знайшла дві години у власному розкладі для того, щоб продемонструвати усі переваги використання такої методики.
Беремо найкраще для роботи!