
Ми — те, що ми робимо!
18.10.2023
Аристотель сказав і констатував: «Досконалість — це не разова дія, а звичка».
Якщо ви 17.10.2023 відвідали практичний гайд «Освітні технології в роботі з дошкільниками», який проходив на базі КЗДО № 319 (у співпраці з КЗДО № 305, 378), ви не зрадили звичку прямувати до досконалості, а отже, до професійних та особистісних висот, пліч-о-пліч з надійним асистентом — Освітня траєкторія Дніпро
Науковці стверджують, що коли ми чуємо – засвоюємо 15% знань, коли бачимо – 35%, а якщо пробуємо виконувати – до 90% інформації, тому сьогодні ми мало говорили і багато працювали.
COVID-19 повністю змінив світ, способи спілкування, роботи і навчання. Ми всі були змушені в короткі терміни опановувати онлайн-інструменти, ресурси для проведення відео конференцій, занять, а також аби спілкуватись з вихованцями та їх батьками, з колегами дистанційно.
Перехід до новітніх технологій навчання дітей став неминучим. Потік інформації з кожним роком збільшується у геометричній прогресії.
У сучасному світі оволодівати знаннями можна і вдома, і на робочому місці, і навіть на вулиці. Ми вивчаємо нові сервіси, цифрові ресурси, мобільні додатки, відвідуємо онлайн-курси.
Тож на зустрічі визначили ТОП ОСВІТНІХ ТРЕНДІВ і ТЕХНОЛОГІЙ.






Інноваційні педагогічні технології є специфічними і досить складними, потребують особливих знань, навичок, здібностей. Сьогодні більше ділилися практичним досвідом, обговорювали проблемні питання, дискутували.
І це нормально, коли у одного вихователя краще виходить використання одного досвіду, а у іншого – іншого досвіду. А третій вихователь – досвідчений та творчий – лише отримує поштовх до власної творчості та створення власного досвіду чи технології.
Сучасний вмотивований, компетентний та творчо налаштований педагог завжди знайде можливість на базі традиційних методів навчання, які роками давали йому високі показники знань дітей, знайти шляхи підвищення ефективності своєї роботи завдяки використанню новітніх технологій.

Вихователі, які 100% володіють комп’ютером є конкурентоспроможними і відповідають сучасним потребам дітей і вимогам суспільства.
Сьогоднішній практикум – це не є догма, а лише підказка, в якому напрямку ми можемо рухатися у справі удосконалення освітнього процесу, це поштовх до клопіткої праці над підвищенням своєї професійної та фахової майстерності.
Не зупиняємось і пам’ятаймо вислів Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти».








Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Distance Education Dnipro