
Окремі напрямки у вихованні і навчанні дітей з особливими потребами
14.07.2021
- Аверина Т. Н. Педагогическое творчество как составляющая инклюзивного образования / Т. Н. Аверина // Педагогіка формування творч. особистості у вищ. і загальноосвіт. шк. : зб. наук. пр. / Клас. приват. ун-т ; [голова ред. ради Монаєнко А. О.]. − Запоріжжя, 2012. − Вип. 25. − С. 71−76.
- Адирхаєв С. Г. Інноваційні підходи до розробки комплексної програми фізичної реабілітації в контексті інклюзивного шкільного простору [Електронний ресурс] / С. Г. Адирхаєв, Г. М. Туровець, І. В. Кравчук // Вісн. Чернігів. нац. пед. ун-ту. Серія: Пед. науки. Фіз. виховання та спорт. − 2016. − Вип. 139 (2). − С. 3−7. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ VchdpuPN_2016_139(2)__3
- Андреєва М. О. Формування толерантності учнів початкової школи в інклюзивному навчальному закладі [Електронний ресурс] / М. О. Андреєва // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / Крим. гуманітар. ун-т. − Ялта, 2013. − Вип. 39. − С. 36−41. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/pspo_2013_39(2)__9
- Андрєєва Н. Інновації на уроках ритміки : [для дітей з психофіз. недоліками] / Н. Андрєєва // Дефектолог. − 2013. − № 4. − С. 4−10. − Бібліогр. в кінці ст.
- Ашиток Н. Мовна соціалізація дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Н. Ашиток // Молодь і ринок. − 2014. − № 4. − С. 17−21. − Режим доступу: http:/nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_6
- Бабаніна С. Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами / Світлана Бабаніна // Сучас. шк. України. − 2012. − № 12. − С. 54−57.
- Бабіч Г. Система вправ з удосконалення техніки читання для дітей молодшого шкільного віку з особливими потребами / Г. Бабіч // Дефектолог. − 2016. − № 9 (Вкладка).
- Базилевська О. Формування громадянської культури та національної свідомості в учнів з особливими освітніми потребами шляхом упровадження петриківського розпису в позаурочній роботі / Оксана Базилевська // Особлива дитина: навчання і виховання. − 2016. − № 2. − С. 59−66.
- Бамбуза А. Досвід відносин у соціумі. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в класних колективах загальноосвітніх шкіл. Програма занять / Алла Бамбуза, Ольга Давиденко // Соц. педагог. − 2017. − № 7. − С. 34−43. − Бібліогр.: 6 назв.
- Батюк Н. Корекція пізнавальної сфери учнів [з особливими потребами] : цикл занять / Наталія Батюк // Психолог. − 2016. − № 5/6 (Вкладка).
- Безклинська О. Музикотерапія під час роботи з дітьми з особливими потребами / О. Безклинська, Т. Миронова // Позашкілля. − 2014. − № 12. − С. 61−64.
- Безлюдний Р. Особливості застосування виховних технологій розвитку життєвої компетентності підлітків з особливими потребами у закладах освіти США [Електронний ресурс] / Р. Безлюдний // Психол.-пед. проблеми сіл. шк. : зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. − Умань, 2011. − Вип. 39 (2). − С. 294−300. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Ppps_2011_ 39(2)__44
- Березан В. І. Можливості використання ІКТ у роботі соціального педагога в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Зб. наук. пр. [Херсон. держ. ун-ту]. Пед. науки. − 2016. − Вип. 69 (3). − С. 22−26. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ znppn_2016_69(3)__6
- Бистрова Ю. О. Забезпечення послідовності в процесі професійної соціалізації осіб із порушеннями психофізичного розвитку / Ю. О. Бистрова // Дефектологія. − 2012. − № 4. − С. 33−38. − Бібліогр. в кінці ст.
- Бистрова Ю. О. Модель комплексного забезпечення соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах експериментально-освітнього округу інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Ю. О. Бистрова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. − 2014. − Вип. 26. − С. 290−293. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Nchnpu_019_2014_26_62
- Бондар Т. О. Корекційно-розвивальна робота на уроках мови та читання для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Т. О. Бондар // Таврійськ. вісн. освіти. − 2016. − № 3. − С. 115−125. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Tvo_ 2016_3_23
- Галка М. Особливості соціальної адаптації дітей з обмеженими можливостями / М. Галка // Позашкілля. − 2013. − № 9. − С. 32−35.
- Герасименко Н. Долонька надії. Корекційно-розвивальна програма : [для дітей з особливими потребами] / Н. Герасименко // Психолог. − 2016. − № 13/14. − С. 50−80. − Бібліогр.: 11 назв.
- Гуляєва В. О. Корекційний супровід дитини з особливими освітніми потребами з використанням засобів нетрадиційної педагогіки / В. О. Гуляєва // Поч. навчання та виховання. − 2015. − № 1/2. − С. 41−46.
- Давидюк М. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору / Марина Давидюк // Особлива дитина: навчання і виховання. − 2017. − № 1. − С. 40−47. − Бібліогр.: 8 назв.
- Дегтяренко Т. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Т. Дегтяренко // Молодь і ринок. − 2015. − № 4. − С. 11−15. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Mir_2015_4_4
- Демченко І. І. Роль занять з образотворчого мистецтва в гармонійному розвитку молодших школярів з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / І. І. Демченко // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. − 2012. − Вип. 19 (1). − С. 78−86. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ znpkp_sp_2012_19(1)__9
- Демченко І. Навчання, виховання і творчий розвиток учнів інклюзивної початкової школи в інтерактивній грі [Електронний ресурс] / І. Демченко // Психол.-пед. проблеми сіл. шк. : зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. − Умань, 2014. − Вип. 49. − С. 48−54. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Ppps_2014_49_9
- Демченко І. Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів в загальноосвітньому інклюзивному просторі [Електронний ресурс] / І. Демченко // Проблеми підготовки сучас. вчителя : зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. − Умань, 2014. − № 9. − С. 27−35. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/ppsv_2014_9(2)__6
- Дивнич Л. Соціалізація дитини з особливими потребами / Л. Дивнич // Соц. педагог. − 2016. − № 2. − С. 34−37.
- Діжовська Т. Розвиток творчих здібностей учнів з особливими освітніми потребами / Т. Діжовська // Дефектологія. − 2013. − № 1. − С. 45−46.
- Запорожченко Ю. Г. Використання засобів ІКТ для підвищення якості інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Г. Запорожченко // Інформ. технології в освіті: зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т. − Херсон, 2013. − Вип. 15. − С. 138−145. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ itvo_2013_15_17
- Захарчук М. Є. Освітній мейнстримінг як технологія навчання учнів з особливими потребами у США [Електронний ресурс] / М. Є. Захарчук // Пед. альм. : зб. наук. пр. / КВНЗ «Херсон. акад. неперервн. освіти» ХОР. − Херсон, 2013. − Вип. 19. − С. 51−58. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_19_10
- Іваницька О. Уроки музики та ритміки : [перелік і структура занять для дітей з вадами розвитку] / О. Іваницька // Дефектолог. − 2013. − № 2. − С. 14−17.
- Іжболдіна І. Комплекси фізичних вправ для дітей інклюзивної школи / Ірина Іжболдіна // Сучас. шк. України. − 2012. − № 12. − С. 60−62.
- Кайдалова Г. Дидактична гра як спосіб формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзії [Електронний ресурс] / Г. Кайдалова // Пед. часоп. Волині. − 2016. − № 1. − С. 92−97. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2016_1_19
- Карацюба А. Використання казкотерапії у корекційній роботі / Алла Карацюба // Дефектолог. − 2015. − № 10. − С. 4−8.
- Качуровська О. Б. До проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Оксана Борисівна Качуровська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. − 2014. − Вип. 27. − С. 71−75. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_17
- Керик О. Є. Використання ігрових та арт-терапевтичних засобів у педагогічній роботі з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. Є. Керик // Імідж сучас. педагога. − 2015. − № 5. − С. 49−51. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_ 2015_5_16
- Кіпріянов І. Ю. Використання арт-терапії у роботі з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / І. Ю. Кіпріянов, Т. І. Ковальчук // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Наук.-пед. проблеми фіз. культури (фіз. культура і спорт). − 2014. − Вип. 5. − С. 77−81. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_ 2014_5_20
- Колісник Н. В. Музикотерапія як засіб корекційного впливу на розвиток дітей з особливими потребами / Н. В. Колісник, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 6. − С. 9−11.
- Колотило Л. М. Корекційна робота з вироблення математичних умінь і навичок у молодших школярів з особливими потребами / Л. М. Колотило // Дитина з особливими потребами. − 2015. − № 10. − С. 2−5.
- Колотило Л. М. Розвиток комунікативних компетентностей на уроках української мови в молодших школярів з особливими потребами / Л. М. Колотило // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 4. − С. 9−10.
- Компанець Н. М. Використання програмно-методичного комплексу в складанні індивідуальної програми з математики для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. − К., 2012. − Вип. 3, ч. 1. − С. 57−64. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/ooop_2012_3(1)__14
- Кондратенко Т. М. Впровадження тестових методик учнів з особливостями психофізичного розвитку на уроках соціально-побутового орієнтування / Т. М. Кондратенко // Дитина з особливими потребами. − 2015. − № 2. − С. 26−31; № 3. − С. 28−31.
- Косовець О. Використання електронного підручника з інформатики в умовах інклюзивного навчання у ЗНЗ [Електронний ресурс] / О. Косовець // Нова пед. думка. − 2013. − № 2. − С. 171−174. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_ 2013_2_44
- Котломанітова Г. О. Дитячий фольклор у соціально-реабілітаційній роботі з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / Г. О. Котломанітова // Імідж сучас. педагога. − 2014. − № 7. − С. 41−45. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ isp_2014_7_14
- Кругових М. Проектна діяльність учнів з особливими освітніми потребами / М. Кругових // Дефектолог. − 2013. − № 2. − С. 14−17.
- Кулик Н. Інклюзивна освіта: поспішати треба повільно. Найважливішим компонентом інтеграційних процесів має стати соціалізація / Наталія Кулик // Освіта України. − 2012. − 14 трав. (№ 19/20). − С. 10.
- Лазаренко Л. Ознайомлення із сіткою зошита та елементами букв. Підготовчі вправи для першокласників з особливими освітніми потребами / Л. Лазаренко // Дефектолог. − 2012. − № 2. − С. 50−54.
- Лапін А. В. Формування загальнотрудових умінь у дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями психофізичного розвитку в процесі роботи з конструктором типу LEGO на уроках трудового навчання [Електронний ресурс] / А. В. Лапін // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб. / НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. − К., 2012. − Вип. 3, ч. 1. − С. 76−80. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ ooop_2012_3(1)__17
- Левицька В. І. Особливості соціалізації учнів із особливими потребами на уроках трудового навчання / В. І. Левицька // Дитина з особливими потребами. − 2017. − № 6. − С. 5−8.
- Левицька В. І. Соціалізація учнів із особливими потребами: уроки соціально-побутового орієнтування / В. І. Левицька // Труд. навчання в шк. − 2017. − № 4. − С. 30−33.
- Литвин І. М. Соціально-психологічний театр як засіб корекційно-розвивальної роботи з особливими дітьми / І. М. Литвин // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 9. − С. 24−30.
- Мельник Н. Програма соціалізації учнів із особливими освітніми потребами / Н. Мельник // Психолог. − 2017. − № 9/10. − С. 5−16. − Бібліогр.: 10 назв.
- Миськів Л. І. Принципи, завдання та функції інклюзивної освіти як світової моделі соціалізації осіб з обмеженими можливостями [Електронний ресурс] / Л. І. Миськів // Європ. перспективи. − 2013. − № 10. − С. 66−70. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ evpe_2013_10_12
- Міщенко В. Сучасні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими потребами / Віталіна Міщенко // Дефектолог. − 2015. − № 6. − С. 7−8.
- Мовна конференція «Якість та інклюзія в освіті: унікальна роль мов» (Страсбург, 18−19 верес. 2013 р.) / підгот. Оксана Войтко // Укр. мова та літ. − 2014. − № 2. − С. 7−10.
- Муренець Л. С. Підвищення мотивації навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Л. С. Муренець // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. − 2014. − Вип. 26. − С. 156−161. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_ 019_2014_26_35
- Нацевич Є. П. Вивчення особливостей сенсорного розвитку дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Є. П. Нацевич // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. − 2014. − Вип. 28. − С. 152−159. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_28_34
- Неверовська І. Арт-педагогіка та арт-терапія з дітьми з особливими освітніми потребами. З досвіду роботи / Ірина Неверовська // Психолог. − 2012. − № 19. − С. 43−47.
- Нечипоренко В. В. Розвиток інформаційної компетентності учнів в умовах навчально-реабілітаційного закладу [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Наук. зап. НПУ М. П. Драгоманова. Серія: Пед. та іст. науки. − 2012. − Вип. 108. − С. 154−159. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_24
- Нікітіна Л. Адаптація інвалідів та осіб з особливими потребами. Розвивальні заняття з елементами соціально-ігрового тренінгу / Л. Нікітіна // Соц. педагог. − 2012. − № 11. − С. 27−35.
- Носенко Ю. Хмарні технології у навчанні дітей з особливими потребами. Зарубіжний досвід / Ю. Носенко // Сучас. шк. України. − 2016. − № 6. − С. 24−27.
- Пасічник В. Застосування формальних граматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / В. Пасічник, Т. Шестакевич // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». Інформатизація вищ. навч. закладу. − 2015. − № 831. − С. 58−64. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_ 2015_831_11
- Проценко В. Б. Ізотерапія − засіб корекції емоційно-вольової сфери особистості дитини з особливими потребами / В. Б. Проценко // Дитина з особливими потребами. − 2017. − № 2. − С. 2−5.
- Рассказова О. І. Інклюзивна освіта: діагностика соціальності учнів [Електронний ресурс] / О. І. Рассказова // Наук. зап. каф. педагогіки : зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. − Харків, 2013. − Вип. 31. − С. 237−247. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_ 2013_31_37
- Рассказова О. І. Можливості використання методики «Картки − життєві історії» в розвитку соціальності дошкільників та молодших школярів з особливими освітніми потребами / О. І. Рассказова, Н. В. Тарасенко, С. М. Гордієнко // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 11. − С. 27−30.
- Рассказова О. І. Обґрунтування технології розвитку соцільності учнів в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. І. Рассказова // Наук. зап. каф. педагогіки : зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. − Харків, 2013. − Вип. 32. − С. 173−183. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_32_22
- Рассказова О. І. Організація уроків толерантності як умова розбудови інклюзивної освіти в Україні / О. І. Рассказова // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 3. − С. 6−9.
- Рассказова О. І. Особливості розвитку соціальності школярів в умовах інклюзивної освіти / О. І. Рассказова, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. − 2015. − № 4. − С. 2−7.
- Рассказова О. І. Формування здорового способу життя дітей в умовах інклюзивного закладу / О. І. Рассказова, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 7. − С. 9−12.
- Репринцева О. О. Традиційна гра в інклюзивній освіті: від аналізу педагогічних можливостей − до впровадження у шкільну практику Центральної Росії та України [Електронний ресурс] / О. О. Репринцева [та ін.] // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. − 2015. − № 3. − С. 36−53. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ pednauk_2015_3_7
- Рубєжанська І. Я серед людей : програма соц. інтеграції дітей з особливими потребами / І. Я. Рубєжанська // Соц. педагог. − 2014. − № 9. − С. 35−39.
- Садова І. І. Арт-терапія як сучасний метод у системі соціальної роботи педагога з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. І. Садова // Акт. питання корекц. освіти (пед. науки) : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту, НПУ ім. М. П. Драгоманова ; Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. − Кам’янець-Подільський, 2012. − Вип. 3. − С. 197−205. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ apko_2012_3_ 26
- Сак Т. В. Технологія зворотного зв’язку в інклюзивному навчанні / Т. В. Сак // Дефектологія. − 2012. − № 4. − С. 2−5. − Бібліогр. в кінці ст.
- Семененко О. В. Формування екологічної культури на уроках природознавства в умовах інклюзивної освіти / О. В. Семененко // Біологія. − 2013. − № 9. − С. 7−13 ; № 10. − С. 15−19.
- Сєромаха Н. Поведінка дітей з особливими освітніми потребами у ситуаціях фрустрації / Н. Сєромаха // Соц. педагог. − 2012. − № 11. − С. 52−54. − Бібліогр. в кінці ст.
- Сиротюк В. Д. Дидактичні ігри на уроках фізики як засіб нормалізації психічного розвитку учнів з особливими потребами / Володимир Дмитрович Сиротюк // Фізика та астрономія в сучас. шк. − 2013. − № 1. − С. 13−17. − Бібліогр. в кінці ст.
- Сілявіна Ю. С. Особистісно орієнтований підхід до навчання як засіб досягнення життєвого успіху дітьми з особливостями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. С. Сілявіна // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. − 2013. − Вип. 23. − С. 391−396. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Nchnpu_019_2013_23_117
- Сітовська Т. М. Організаційні та методичні аспекти корекційно-розвиткової роботи в інклюзивному навчанні [Електронний ресурс] / Т. М. Сітовська // Пед. пошук. − 2015. − № 4. − С. 51–53. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_4_15
- Скрипек Р. П. Застосуваня ігрових технологій навчання: уроки соціально-побутового орієнтування для особливих дітей / Т. В. Скрипек // Труд. навчання в шк. − 2017. − № 4. − С. 34−37.
- Скрипка Г. В. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка // Комп’ютер у шк. та сім’ї. − 2016. − № 7. − С. 41−44.
- Степаненко Т. В. Описание картины как метод развития речи особенных детей / Т. В. Степаненко // Дитина з особливими потребами. − 2015. − № 4. − С. 21−22.
- Сусла А. М. Пісочна терапія в роботі з дітьми з вадами психофізичного розвитку / А. М. Сусла, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 6. − С. 6−8.
- Сухорукова А. Соціальна адаптація учнів з особливими потребами. Досвід роботи педагогічного колективу / А. Сухорукова // Соц. педагог. − 2012. − № 11. − С. 6−7.
- Таранченко О. М. Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі [Електронний ресурс] : навч. курс та метод. посіб. / О. М. Таранченко, Ю. М. Найда ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. − К. : Вид. група «АТОПОЛ», 2012. – 124 c. − (Серія «Інклюзивна освіта»). − Режим доступу: http://www.ussf.kiev.ua/ieeditions/18/1/
- Тарасенко Н. В. Соціально-педагогічний підхід до формування дитячого колективу в умовах інклюзивного закладу / Н. В. Тарасенко, О. І. Рассказова // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 5. − С. 12−15.
- Тарасенко Н. В. Формування здорового способу життя дітей в умовах інклюзивного закладу / Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 7. − С. 9−12.
- Тараскіна Л. В. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі в умовах упровадження інклюзивної моделі навчання : семінар-практикум для педагогів / Л. В. Тараскіна // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 5. − С. 8−11.
- Туріщева Л. В. Бібліотерапія в роботі з дітьми з особливими потребами / Л. В. Туріщева // Дитина з особливими потребами. − 2016. − № 4. − С. 5−8.
- Туріщева Л. В. Створення «живих картин» як прояв творчості дітей з особливими освітніми потребами / Л. В. Туріщева // Дитина з особливими потребами. − 2015. − № 7. − С. 2−3.
- Турубарова А. В. Психокорекція розвитку комунікативних здібностей підлітків з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / А. В. Турубарова // Теорія і практика сучас. психології. − 2016. − № 2. − С. 117−122. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ tpcp_2016_2_22
- Турубарова А. В. Соціально-психологічні проблеми соціалізації підлітків із особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / А. В. Турубарова // Наук. вісн. Херсон. держ. ун-ту. Серія: Психол. науки. − 2014. − Вип. 2 (2). − С. 77−81. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/nvkhp_2014_2(2)__16
- Федоренко І. В. Cучасні підходи до використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. В. Федоренко // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. − 2012. − Вип. 19 (1). − С. 268−274. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_ 2012_19(1)__31
- Ходус Л. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення / Людмила Ходус // Дефектолог. − 2016. − № 12. − С. 4−7.
- Хоменко Л. Драматерапія як засіб реабілітації дітей з особливими потребами / Л. Хоменко, Я. Степанова // Дефектолог. − 2014. − № 4. − С. 17−20.
- Цух Н. Упровадження інтерактивних методів навчання : [для роботи вчителя соціально-побутового орієнтування для дітей з особливими потребами] / Н. Цух // Дефектолог. − 2013. − № 6. − С. 11−16.
- Чопік О. В. Дослідження міжособистісних взаємин учнів інклюзивних класів [Електронний ресурс] / О. В. Чопік // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. − 2013. − Вип. 23. − С. 273−277. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_82
- Чопік О. В. Дослідження педагогічного впливу на формування колективу учнів інклюзивного класу [Електронний ресурс] / О. В. Чопік // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. − 2013. − Вип. 22 (2). − С. 280−287. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_ 2013_22(2)__36
- Чорна І. Навчаємо малювати дітей з особливими потребами / І. Чорна // Дефектолог. − 2012. − № 12. − С 37−38.
- Чудак М. М. Самопідготовка уроку української мови і читання для дітей з особливими потребами (6 клас) / М. М. Чудак // Дитина з особливими потребами. − 2015. − № 2. − С. 9−11.
- Шавульська Л. Повір у себе та допоможи повірити іншому. Соціалізація дітей з особливими потребами / Л. Шавульська // Труд. навчання. − 2016. − № 6. − С. 61−71.
- Янченко А. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами. Особливості роботи в гуртку / А. Янченко // Позашкілля. − 2014. − № 3. − С. 48−50.
Яценюк Л. Упровадження педагогічної технології «Створення ситуації успіху» в систему інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Л. Яценюк // Нова пед. думка. − 2014. − № 1. − С. 213−217. − Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_68.
(Фото взято з відкритих джерел)