Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

27 серпня 2021 року о 13.00 -вебінар для педагогічних працівників природничої освітньої галузі (предмет: біологія, хімія) м. Дніпра за темою: «Шляхи реалізації компетентнісно – орієнтованого підходу до навчання предметів природничої освітньої галузі в контексті положень Концепції «Нова українська школа» у новому 2021/2022 навчальному році». Ініціатором проведення є Центр професійного розвитку педагогів «Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради.

27 серпня 2021 року о 13.00 відбудеться серпневе секційне засідання – вебінар   для педагогічних працівників природничої освітньої галузі (предмет: біологія, хімія) м. Дніпра  за темою: «Шляхи реалізації компетентнісно – орієнтованого підходу до навчання предметів природничої освітньої галузі в контексті положень  Концепції «Нова  українська школа» у новому 2021/2022 навчальному році». Ініціатором проведення є Центр професійного розвитку педагогів «Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради. 

Спікери заходу: 

  • Пахомова Ірина Миколаївна, кандидат фізико – математичних наук, доцент кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна;  незалежний експерт з питань імерсивних технології в освіті, освітніх платформ, ресурсів щодо реалізації змішаного навчання; сертифікований спеціаліст із дистанційного навчання і інноваційних технологій навчання (доповнена реальність); авторка 5 сертифікованих дистанційних курсів центру електронного навчання ХНУ імені В.Н. Каразіна; переможець Всеукраїнського конкурсу StarT 2020;  авторка більше 60 науково-методичних публікацій. Тема виступу: «Імерсивні технології у навчанні: переваги технологій доповненої та віртуальної реальності у навчанні». Доповнена реальність (AR) в освіті може розширити можливості вчителів, надаючи надзвичайно стимулюючий цифровий контент та функції, які в найкоротші терміни можуть мотивувати учнів до навчання. Ця технологія надає вам покращений досвід, додаючи цифрові елементи до реального світу. Все, що вам потрібно зробити, це відсканувати ключову картку (зображення) в підручнику або методичних рекомендаціях, зошитах для лабораторних робіт, і вам запропонують 3D-інтерактивну модель, текст, відео тощо. Доповнена реальність в освіті може допомогти викладачам, мотивувати учнів до навчання, візуалізувати детальніше наш 3Д простір. Те, чого неможливо досягти за допомогою традиційної педагогіки, можна зробити за допомогою технології доповненої реальності. 

Іван Іванов, засновник Центру нової освіти; тренер з інноваційної педагогіки та ІКТ; сертифікований учитель-експерт Microsoft; автор практичних тренінгів і курсів; організатор онлайн-конкурсів для освітян. І під час карантинів, і в звичайному режимі навчального процесу перед учителем регулярно постає питання: як зацікавити учнів темою, як краще донести матеріал, якими способами розвивати навички учнів, як зробити навчання яскравим та водночас ефективним. У своєму виступі автор розкриє тему: «Ефективне використання онлайн-ресурсів у природничій освітній галузі основної школи», які можна буде одразу використати як при дистанційній роботі, так і в класі. Запрошуємо до участі!