Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія" Дніпровської міської ради

На допомогу учню

Тема “Культура наприкінці XVIII ст.”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 33 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Культура наприкінці XVIII ст.” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Правобережжя та західноукраїнські землі наприкінці XVIII ст.”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 32 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Правобережжя та західноукраїнські землі наприкінці XVIII ст.” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Південна Україна. Ліквідація Запорізької Січі”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 31 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Південна Україна. Ліквідація Січі” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

Творче завдання:

Спробуйте створити власний історичний мем (Мем – це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин, та поширюється в інтернеті. Найпопулярнішими є інтернет-меми у форматі зображення із влучним жартівливим текстовим поясненням. Тема історичного мему “Ліквідація Січі”. Використовуйте для цього мобільний телефон і програму фотошоп або за допомогою комп`ютера та програми Meme arsenal.

Тема “Лівобережна і Слобідська Україна”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 30 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Лівобережна і Слобідська Україна” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

Творче завдання (за бажанням):

Якби Данило Апостол чи Кирило Розумовський були живими, то які б сторінки в соціальній мережі вони мали б? Спробуйте створити в зошиті за шаблоном сторінку всесвітньовідомої мережі Facebook Данила Апостола чи Кирила Розумовського. Шаблон додається (Коротка інформація (біографія); Що нового? (реформи історичного діяча).

Тема “Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 29 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Ліквідація Гетьманщини” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3 “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Індія та Персія XVI-XVIII ст .”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 28 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Індія та Персія” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3 “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Церковне життя. Культура наприкінці XVII – у першій половині XVIII ст.

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 28  або електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Культура наприкінці XVII- у першій половині XVIII ст “НАТИСНИ ТУТ 

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Вкажи історичну пам`ятку” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Просвітництво і промислова революція.”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Культура наприкінці XVII – у першій половині XVIII ст” НАТИСНИ ТУТ 

3. Переглянути урок Тараса Криницького НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 “Гра “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Знайди пару “Промислова революція” НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 “Заповни пропуски у тексті” НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4. “Що за подія або хто зображений на фото?” НАТИСНИ ТУТ
5. Вправа № 5 “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Освічений абсолютизм”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 23 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Освічений абсолютизм “НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Що за подія або хто зображений на фото?” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Знайди пару” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. “Стрічка часу” НАТИСНИ ТУТ

4. Вправа № 4 “Заповни пропуски” НАТИСНИ ТУТ

Творчі завдання:

1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Марії Терезії, Йосифа ІІ, Фрідріха Вільгельма І, Катерини ІІ). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці “Що нового?” написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).

Тема “Міжнародні відносини ХVIII ст.”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 24 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Міжнародні відносини ХVIII ст.” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775-1783 рр.). Утворення США.”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 25 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео “Війна американських колоній за незалежність” НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Вставте пропуски у текст” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. “Вкажи, що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3 “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

4. Вправа № 4. “Перший мільйон” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте: електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Вікторина” НАТИСНИ ТУТ

Тема “Японія та Китай XVI-XVIII ст .”

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте параграф 27 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. “Кросворд” НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 “Що зображено на фото” НАТИСНИ ТУТ