Loading...

Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія"
Дніпровської міської ради

Міжнародний вебінар з серії “Навчання в умовах кризи”

Ця онлайн подія є третьою у Facebook LIVE в серії «Teaching through Crisis» від National Geographic Learning Europe, яку веде Емілі Брайсон. 

Як вчителі мови можуть ефективно підтримувати учнів, які пережили травму? 

На цій сесії Алекс Паланак поділиться своїм величезним досвідом та дослідженнями у викладанні мови на основі травм. Вона дасть практичні поради для вчителів мови. 

Алекс Паланак є практиком-дослідником EAP та ESOL в Університеті Лестера, який навчає студентів-біженців. Завдяки цій роботі вона усвідомила потребу в підходах з урахуванням травм у ESOL і почала проводити дослідження з цього приводу.

На сьогоднішній день її робота включала статтю під назвою Towards a Trauma-Informed ELT Pedagogy for Refugees, міждисциплінарний дослідницький проект, який фінансується Британською Радою ELTRA під назвою Beyond Resilience: Facilitating Learning and Well-Being in the Refugee Language Classroom, а також численні семінари та бесіди на цю тему для низки організацій. 

Емілі Брайсон — автор серії «Voices» National Geographic Learning. Протягом багатьох років вона обіймала численні посади підтримки біженців, включаючи відрядження в освіту Шотландії та Шотландську раду у справах біженців. 

Ви можете переглянути попередні серії тут: 

Пол Даметт про навчання учнів з сімей переселенців / біженців: 

https://fb.me/e/2hKGjcEVo

Кетрін Білсборо про включення питань переселенців/біженців у клас англійської мови: 

https://fb.me/e/9h4f0DORQ

Ви також можете знайти додаткові ресурси та плани уроків на сторінках Teaching through Crisis: 

https://www.ngl-emea.com/teaching-through-crisis