Loading...

Центр професійного розвитку "Освітня траєкторія"
Дніпровської міської ради

26.08.2021 р. на базі СЗШ № 13 відбулася серпнева нарада для керівників професійних спільнот вчителів освітньої галузі «Мистецтво» (очно) та вчителі образотворчого і музичного мистецтва (онлайн).

 26.08.2021 р. на базі СЗШ № 13 відбулася серпнева нарада для керівників професійних спільнот вчителів освітньої галузі «Мистецтво» (очно) та вчителі образотворчого і музичного мистецтва (онлайн). 

   Під час наради було переглянуто відео-трансляцію обласної серпневої наради в прямій трансляції на YouTube-каналі Дніпровської академії неперервної освіти, обговорено головні аспекти сучасної художньо-естетичної освіти, здійснено огляд головних аспектів дії Центру професійного розвитку «Освітня траєкторія» ДМР, розглянуто нормативну базу і поради щодо викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво» у 2021-2022 н.р., ознайомлено з планом заходів та реалізації освітніх проектів на 2021-2022 н.р., проведено екскурс сторінками заходів для професійних спільнот за травень-серпень 2021 р.  

   Спікерами інструктивно-методичної наради стали консультант КУ «ЦПР «Освітня траєкторія» Бойко Ірина, керівник професійної спільноти вчителів образотворчого мистецтва Центрального району Титова Марина, керівник професійної спільноти вчителів музичного мистецтва Шевченківського району Шведова Олена. 

   За підсумками проведення наради було визначено пріоритети навчально-виховної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів у новому навчальному 2021-2022 році на засадах державної освітньої політики та сучасних науково-методичних положень; визначено місце і роль вчителя освітньої галузі «Мистецтво» в реалізації положень і рекомендацій Інституту змісту освіти та інноваційних технологій Міністерства освіти і науки України; розглянуто основні інтегративні стратегії розвитку методологічних засад мистецько-культурологічної освіти; обговорено сучасні технології викладання культурологічного компоненту базової середньої освіти вчителями гуманітарних предметів; окреслено пріоритетне значення культури для розвитку інноваційної особистості ХХІ століття.